Hej på er.

Har skitont i mina tänder för har såna gummigrejer i dem, (Nä inte kondomer. Snuskisar..)
Men det gör i alla fall skit ont. Vill inte äta något, Det tar lång tid och det gör sjukt jävla ont.
Sen är jag varm och måste duscha, packa ishalls- påse ( skridsko skit.)  Sen måste jag hitta en jävla hjälm och ja. FAAN! Äckligt så mycket jag har att göra.
PÅMINN MIG OCH ALLA LÄXOR OCKSÅ, SÄRSKILT MATTELÄXAN!

Gå in här: http://www.youtube.com/watch?v=upaJHS8mfP8
För jag kan inte bädda in den för det ja går inte, suuuperduper rolig.
JUSTIN BIBER är med. Kolla kolla kolla. Och haters, ni kommer också gilla denna!

Ehm. Idag. idag. idag.. Har jag varit med amanda, Vi fixade in musik på min mobil, great.
Nej men faktiskt jättebra. Ska försöka fixa in en låt nu när jag stängt der allt HELT SJÄLV.
Jag gissar på att jag kommer råka radera allt på min iphone. Det är ironiskt great. Ni får faktiskt hänga med när jag skriver och läsa med humor. För utan det kan ni sluta läsa nu.
Fast det gjorde ni inte ändå right? För ni gillar mig. Praktiskt taget älskar mig. Ni är så gulliga.
Ser ni ironisk igen, men ni fattade inte va? Eller nåja , några av er antagligen.
Jag är lite  så töntingt patetiskt. And you like it..


Har du slutat läsa än?


Såhär fräsh var jag igår!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0