This is how I do it.

Ska visa hur jag gjorde mina naglar idag,
Snart ska ni få se min superäckliga fötter.
(och de ser ännu värre ut utan lack på)
Tänkte bara säga att jag gjorde detta för jag hade jättetråkigt och det blev lite smått fail för jag gjorde allt innan färgen torkade osv. Hemskt blev det.


* Hmm. Äckliga fötter utan Nagellack.

* Med grundfärger.
Och ja en är vit, om ni undrar så vet jag inte varför jag bara gillar att ha det så.

* Ja nu har jag fixat på de andra färgerna, och diamanterna (som inte syns.)
Och ja mina fötter är jätte nasty, men de är inte värre en Kenzas iaf!
Färgerna hade inte torkat osv. Helt sjukt så fail det blev, men jag hade redan börjat fota osv så då tänkte göra klart skiten också.


Oj föresten en bild på mig från idag!

O nej vad ofräsh. :(

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0