Såå ledsen!

Har ju varit på sån unggrupp..
Men ska berätta lite om igår och idag.

Igår, Fredag: Jag gick upp 05:30 för att v i skulle va i malmö hos tandläkaren och jag VILLE KOMMA I TID. Men det gjorde vi inte ändå. Duktigt mamma och pappa.
Sen ja då var det skola, sen efter den stack vi in till lund. Busigt, vi typ åt och sånt sen spelade vi spel, sen kom killar och snackade med oss (lame?) sen efter det så spelade vi spel igen och snackade. Efter det blev det en film, "a walk to remember" Helt OK film, men lite sådär seg.
Somnade vid ganska exakt 03:00.
 
Idag, Lördag: Vaknade 04:30 (ja jag sov bara 1,5 timme.) för ja jag låg på fuckking golvet, det var skitkallt osv. hemskt så ett fuckking under att jag lyckades sova så "länge".
Sen åt vi frukost sen var vi tvungna att sticka egentligen typ 10:20, för bussen skulle gå från centralen 10:40.
10:30 hade vi fortfarande inte gått från Ungdomsmottagningen. Lyckat. Och vi missade vår buss bara för de ville ha en "kram-cirkel" Don't ask me why.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0