Ny Design!

Fint det blev eller hur? :D Amanda har gjort det, men mina ideer och hennes skills så blev det suuper :D
Och jag tror vi skiter i frågestunden för att ja ingen kommer fråga något och om bara typ 2st frågar något så är det inte lönt med en "frågestund"!
Men om jag får någon kommentar med frågor i klart jag svarar på dem!
Ja jag lovade att berätta om nyår så då gör jag det!
Nyår:
Jag kom till revinge vid kanske vid halv fyra tiden. I ungeför 1,5timmesatt vi bara och lyssnade på musik och sånt me nsen vid fem så började vi göra oss i ordning för de skulle få gäster och så vid sex.
När gästerna kom började vi äta, då visade sig det att en av deras gäster var min gamla dagisfröken, tyckte jag kände igen henne! Sen när vi käkat upp alla tre rätterna stack vi ut lite, sen in igen för klockan var typ nio och det var svinkallt. Efter det lyssnade vi på lite mer musik typ till halv tolv, för då stack vi ut igen!
Vi var borta vid skolan och hörde klockan slå tolvo ch då ade vi helt glömt bort nyårsskålen och fick praktiskt taget springa tillbaka hem till Stephanie. Vi hann inte riktigt till prick tolv såklart men vi hann i alla fall till nyårsskålen! Efter det stack vi ut IGEN och bara gick runt i raketvimmlet och hade det allmänt kallt-mysigt , till vi mötte Steffis vänner. Eller ja haha de hon åker buss med på morgnarna, de var inte lika roliga, sen gick vi typ bara runt. Mina fötter frös ihjäl så vi var tvugna att sticka hem vid tio över ett kanske. Då satte vi igång en gammal film-serie, Rush Hour. Vi började se på den stora tv:n men förflyttade oss till sängarna och kollade där, Steffi somnade på 10 min. Gulligt!

 Bilder från igår, De är tagna från Steffi!






En bild i färg för en gångs skull!, GAMMAL BILD!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Söting :)

God fortsättning!

2011-01-01 @ 23:15:21
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0