Morning yall.

Hejsan!
Vad händer?
Jag har precis klätt på mig, jag är duktig :)
* Jag testade precis massa såna testparfymer man får i såna små rör, resultatet: jag kommer lukta gammal tant hela dagen, jag måste ha fått på fingrarna eller något för det luktar gammal tant lååång väg. Och ja jag har tvättat händerna.  Usch, synd om mig förhelvete.

Jag ser på ngt lame program, går liksom bara halvkassa repriser nu på söndagarna.
Hemskt, + att jag börjar på Tisdag?! hur fan kan 3veckors lov ha gått så jävla fort?
Det är alltid så med lov, de går pissfort sen går skolveckorna osv sjukt sakta.
Jag trodde jag skulle kanske få ha någonting att se fram emot till sommaren så att allt skulle gå lite fortare eftersom ja, men skitsamma. Jag trodde iaf jag skulle ha någonting att se fram emot, så att tiden skulle gå fortare. Men nejdåå. Så ska det tytdligen inte alls bli. Tack.


Usch ja.. Men ha en bra dag osv,


My ass today btw!, tänkte att ni ville veta..


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0