Jag blir så jävla sur.

Jävla röv, asså min syrra tar ALLTID mina kläder. Hennes ursäkt? : "Du gav dem till mig" Då får ja världens utbrott. Ofta att jag skulle ge bort kläder jag precis köpt? Usch sen är det ju inte bara det jag får värsta utbrottet över utan lite mer saker som jag inte behöver ta upp i bloggen. Faan.
Hoppas bilderna sen igår inte dödade er.. För helt ärligt så var de inte vackra.
Och det finns en sak som jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill göra men som antagligen inte kommer få, men jag vill verkligen. De jag vill göra är inte särskillt billigt om man säger så. Men det är fan rabatt tom. till den 10:e såja.
Eller vem försöker jag lura? jag kommer inte få.


HA det bra sugerbabes, ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt söt !

men nu blev vi nyfikna , vad är det du vill göra ? ;d

2011-01-07 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0