I'm not alone this night, I'm with Mr Ben and Mr Jerry!


Hmm, lite annat nu då.
Bara min blogg som är suuperseg? Den har aldrig varit det innan utan har blivit det nu de senaste dagarna, sjukt irriterande faktiskt.
Och ni små söta läsare behöver INTE vara rädda för att kommentera, om man lämnar en länk i kommentaren, elelr skriver sin bloggadress så går jag alltid in på er blogg, så släng in en innan ni leavar.

Lite annan rolig fakta:
*Slängde precis av mig bh:n, den har e tendens att skava i slutet av dagen.
*Mina fötter somnar hela tiden, why is that?
*Min ben och jerry höll på att smälta, jag satte in den i frysen igen. (smart där, i know.)
*Ibland känner jag mig lite som Egoina, varför??!
*Jag har slut på rolig fakta så jag skriver random saker, bra jobbat Johanna.



Ciao!



Såhär fräsh är jag nu,
Och utan min ben och jerry, så jag är visst alone tonight ändå.



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2011-01-08 @ 23:02:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D



2011-01-08 @ 23:25:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0