Feels like I've been waiting my hole life!

Sitter uppe helt ensam i vår lilla koja, eller hus kan man också kalla det om man vill vara trevlig.
Idag vill jag verkligen hitta på någonting. Jag vill fan ha en ny säng! För jag önskade mig i julklapp att få en ny säng osv. sen få alla tillbehör till det. Alltså täcke kudde, snygga lakan oc överkast. Jag fick ett täcke.
Så nu vill jag fan ha sängen oxå? Vill ha en 160-180 bred! Breda sängar är så mysiga!
Får väl försöka övertala dem eller något men det kommer antagligen inte gå. Och antagligen i detta fall är = inte kunna gå att övertala dem. Så sjukt typiskt.
Men ja får väl sluta deppa nu och se klart på den här sega filmen sen hasa mig in mot min säng!



Crazy Chick!



mina magrutor btw. *stolt.*




Fatta stora mina läppar blev under semestern!!

Det ser ut som om jag har kanintänder vilket jag inte har, de är bara väldigt fula!

Kommentarer
Postat av: 'J E N N Y

hejsan, :)

allt bra med dig?

smyg gärna in på min och min pojkväns blogg

& kika lite!

kramkram jenny

2011-01-02 @ 01:18:29
URL: http://tvabliren.webblogg.se/
Postat av: cherie

sjukt söt är du människa! :)

2011-01-02 @ 01:49:35
URL: http://www.cherie.devote.se
Postat av: kristina

du e så snygg ! o:



yeea, jag e duktig som hittat till din nya blogg (h)

2011-01-02 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0