Detta gör vääldigt ont att få i ögat:

1.  Chilifrukter
2.  Chilipulver
3.  Tandkräm
4.  Aceton
5.  vassa saker
.

Hahah har vait med om alla dessa saker, och mest ont gör chilifrukter, sen ser ni ju det rangordnat från mest ont till minst. Men sen finns det ju det vanliga sakerna också, sten, grus, sand, damm och ögonfransar/hår.

Hahha jag låter som värsta psyko personen som stoppar in skit i mina ögon, men nääh det är bara att jag är sjukt jävla klumpig.






Lite lagom drägg bild med rakhyvel, nagelsak, raklödder, gelé, tvål, acne-sak. Tänkte att ni var intresserade så var ju tvungen att skriva..

Fin blogg hon där Johanna har, inte sant?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

hej hur mår du ? :)

2011-01-15 @ 18:28:43
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: nea

jag lyckas alltid få en av mina ögonfransar som irriterar i ögat, för det är böjt inåt mot mitt öga så det blir så typ hela tiden. det gör ju skitont att rycka bort det så det kan jag ju inte göra heller.. hmm.. dilemma.

2011-01-17 @ 00:27:29
URL: http://theycallmenea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0