Det förra inlägget kom inte upp?!

Jag bloggade innan vid 18-19, men de inlägget kom inte upp?
Strange.
Men ja jag bloggar ju iaf nu.. Hmm.. jag måste gå och lägga mig snart (mobba inte)
För jag kan verkligen inte vara så trött jag var idag, för jag hasade mig upp från sängen sen in till toaletten, typ tvätta huvudet i vatten för jag inte skulle somna medan jag kissade?, sick förhelvete, men somnade dock inte heller förrän vid 2-3 och gick upp 6. illa.
Iaf när man komemr tbx från toaletten och är tillbaks till sitt rum ser jag att en av katterna kräkt i hallen, det är fan pricken över i:et en sån fantastisk morgon!
Great!.

Hmm.. men nä jag ska återgå till tv:n och packa idrottssaken osv.


Ciao!


KISSIE-LÄPPAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0