Blogg.se laggar sönder.

Det är verkligen inte kul när typ 1 av 6 inlägg kommer upp, så därför kommer jga lägga upp detta inlägget 3 gånger, liksom ifall ifall. Hoppas iaf ett av dem kommer upp dårå.
För jag skrier värsta bra inlägget, där jag lagt ner MYCKET tid och omtanke att göra och så sen klickar man på "spara & publicera" ja då klickar jag där, och låter det fönstret vara uppe för jag vet att det kommer fucka annars. Men neej, inte ens det hjälper det kommer helt enkelt inte upp. Jag får seriöst damp. Pallar inte med detta? Funderar på att byta bloggplats asså till tex. nattstad, osv osv.

Men hej förresten, Igår var jag med Caroline idag med Amanda imorgon Konfa. Lite så kort om ni undrar.. som jag vet att ni gör.
Och jag vettefan men jag fick ett mail av någon som ville vara anonym och den hade en fråga
: "Vilken bloggare/ bloggerska tycker du själv att du är mest lik?"
Svar: Jag tycker nog att jag är mest lik Egoina gillar att driva med mig själv, och vara allmänt störd och oseriös.

Vill du också ställa en fråga? Undrar du något om min blogg, Någonting jag glömt berätta?
Du får gärna maila det till mig! (Man kan ju alltid kommentera men jag GARANTERAR svar när du mailar.)
Märk mailet med FRÅGA eller FRÅGOR eller något i den stilen så kommer jag svara direkt, Vill du även få en länkning och få din fråga visad i bloggen så skriver du det i mailet!

Maila: [email protected] (hellst denna!)
Eller: [email protected]


Ciao!



Kommentarer
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

Allt bra med dig? :)

Kram

2011-01-25 @ 23:21:36
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0