Angående förra inlägget.

Asså ni får veta inom sinom tid (det är väl så man brukar säga eller?) för jag pallar inte med att alla bara kommer säga massa saker osv. :)

Men lite om igår/idag.
Igår så var jag också hos caroline, vi hade det jättekul.
jag somnade vid 4 i onsdags, gick upp 8 sen morgonen därpå (igår) kändes jävla surt. Men det var bara för den jävla gudstjänsten. Hatar det verkligen. (fråga inte varför jag då konfirmerar mig, för svara på det nu. Jag gör det av samma orsak som alla andra gör det: för presenterna!)
Idag så vaknade jag vid typ 12 och låg och väntade på att Caroline skulle vakna. Det gjorde hon inte, så jag väckte henne vid 10 i 2. Bra jobbat gumman! du som tom. somnade före mig och allt ;)
Men ja sen satt vi och spelade kort lääänge. Efter det skulle jag hem. 
Busigt.

Hoppas ni också har ett superlov och har det jättetrevligt!

Ciao!




Mitt egna lilla ordspråk. Och om någon annan börjar skriva det någonstans/ använda det uttrycket, vet jag ju att det är från mig de ha fått det. (snott det.)


 

Kommentarer
Postat av: HANNA

Dagens blogg varje dag på min blogg för en större chans att synas! Du har inget att förlora, så det är väl lika bra att kika in och anmäla sig? ;)

2011-01-07 @ 22:01:19
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: MENIVER - A walk to remember

Härlig blogg :)

Kram ♥

2011-01-08 @ 00:59:11
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: de vet du säkert haha (h

jag har hört de ordspråket innan?! ;D

2011-01-08 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0