Ugly girl!



Kissie gumman, om du nu tycker att det är okej att operera sig för att man har för små tuttar, är för tjock. Then do it. Seriöst det är hemskt att se före och efter bilderna på dina redigeringar. Och var det inte JÄTTESMAL du hade blivit? Jag tycker inte alls att du ser smal ut? Tycket att fettvalken på halsen kan få tala för sig själv.
Och jag säger nog lite förlåt för det jag sa i början för du har säkert försökt fixa ditt face hos en kirurg, men du var ett hopplöst fall!
Aja, hoppas du lär dig leva med att du ÄR ful,  att du borde söka hjälp! Inte för MIG  utan för DIG!

Jävla hater inlägg, men blir bara så jävla irriterad när jag ser före och efterbiler på Kissie. Helt jävla hemskt.
Eller ALEXANDRA BARBARA NILSSON kanske låter bättr? ..Eller inte
.


Ciao!




Kommentarer
Postat av: EMMA MOSTAD

Hur kan du ens sitta o skriva något sånt om en människa du inte ens känner? Patetiskt!

2011-02-09 @ 18:45:19
URL: http://emmamostads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0