Hemma,

Igår när jag gick och la mig med tjejerna sa jag att det kändes som om jag skulle kräka. Tänkte inte så mycket på det tills jag vaknade inatt och praktiskt taget spran till toaletten och kräkte.
Så min pappa kom och hämta mig.
Just nu har jag inte ätit något sen halv 10 igår kväll, men känner mig inte hungrig. Bara trött och illamående.
Eller shit nu ljög jag, jag åt ju en isglass precis, men det räknar inte jag som mat faktiskt.


Fräsch sjuk-bild. Men usch nej. Nu ska jag ta en dusch, för kräklukten är inget attraherande precis.
Fast innan det ska jag borsta mina tänder! igen..!



Ciao!



BTW SER NI MIN DESIGN? JAG GÖR INTE DET, ALLT ÄR HELT VITT. SÅ SER NI DEN?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0