Jaha.

Då var det kväll igen. Imorgon ska man träffa Caroline. Får hoppas vi hittar på ngt. Typ bio, shopping eller skridskor. Hade varit roligt med skridskor, det har jag inte gjort på evigheter.
Men fan. Har INGET att skriva. En tråkig jävel helt enkelt.
Men ja, alla som känner mig vet att jag är helt besatt av skor så jag ska fan ha en "dagens-sko" här på bloggen.
roligt för fan. Framöver ska det självklar t vara i ett eget inlägg med rubrik och allt. Men just idag så får det vara här nedan.

Dagens sko:


Info: Christian Louboutin Bianca Patent Nude, Beige, Platforms.
Så sjuukt snygga! Kostar ca 800$, Men ärligt det är de fan värda.


Kändisar som Kim Kardashian använder dagligen Christian Louboutin.

Här är sko-geniet själv!:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0