Hello sunshines !

Nyår idag förhelvete!?
Omg känns som det var bara förra veckan det skulle bli 2010. Jag vet inte riktigt om jag är "redo"  för ett nytt år än. Det är ju så sjukt mycket jag inte hunnit göra. Man känner sig lite hopplös faktiskt. Nej shit vad depp han blir nu! Men nej vi får tänka på att ha roligt. Jag ska till revinge senare idag för att fira nyår där med Steffi plutten!
Hmm.. Något mer roligt? Nää... Eller jo jag ser ut som en jäkla gris idag men det är ju ingen direkt surprise.
Funderar på att ha som nyårslöfte attg bara äta GODIS (MY BABY :() på helger och typ fester och så. 
Men nu ska jag dra, Hejdå alla lovers. höhö not.


Bjuder på en gammal bild!, som ni oxå ser på datumet. Haha jag har alltid en sån vvacker dubbelhaka!!


Kommentarer
Postat av: caroline

ja vafan min mun:(( <333

2011-01-01 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0