Hejsan.

Usch är så jäkla irriterad. Fast var ju ännu mer irriterad igår. Shit.
Hela min mobil fuckkade sig så jag har inga nummer inga bilder eller något. Alltså min mobil har typ gått tillbaka till fabriksinställningar. Så för stunden är min iPhone inte särskillt rolig att ha och göra med. Skulle kunna kasta den i väggen helt seriöst.
Men just nu har jag 4 kontakter på min mobil! Roligt. Var en av dem är mamma.. Usch sjut jobbigt att inte ha någons nummer. Man kan ju inte få tag i någon eller något sånt. BLÄÄÄ!
Men ja nu har jag skrivit av mig lite men det är fan inte bättre för det.
Usch men ja, hejdå då.


What a fetben I am.

Slänger upp en härlig sommar bild.
Man kommer int elängta efter en halv meter snö och 12- när sommaren kommer kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0